dilluns, 27 d’octubre del 2008

PUNT


Hui en formació vocal hem donat el punt, símbol gràfic que teclejaré ara. Què és un punt? Depenent del lloc on el situem hi ha diferents punts.
Els trobem punt i seguit (la qual cosa vol dir que la història segueix, hi ha una pausa però sense fí) punt i a part (finalitzem un tema i reprenem altre diferent, però el final encara no arriba) i el punt i final. Aquest crec q tots el coneguem, el típic punt que esperes amb ansietat escoltar quan a l’escola ens feien dictats, o quan ens llegim un llibre “obligatori”... m’oblidava d’ells!! Els punts suspensius [...] on tot queda a gust de tothom, cadascú deixa volar la seva imaginació i conclou en el que millor li be en eixos moments. Be siga quan anomenem coses, adjectius o el que siga. Aquests són els suplents del famós etc (etcètera).
Fins ací tot allò que fa referència a l’escriptura de la llengua. Ara be, trobem els puntets musicals. I m’he donat conter que són ben diferents als que tothom coneix (no és que aquests no els coneguem però mai m’havia adonat d’aquesta reflexió) ja que els musicals no acaben mai res, sinó que prolonguen allò a que fa referència (tot al contrari de l’altre tipus de punts). Els puntets musicals arriben a allargar el valor del símbol musical fins la meitat del que ell mateix val! És a dir, que si tens un entrepà, el puntet te’n dona mig de més...
En fi, que podem trobar tot tipus de punts en aquesta vida, el millor i més disfrutat per tothom? eL punt G...

Tothom pot comprovar el punt on la imaginació de les persones pot arribar en un estat mental com el meu actual...i es que no hi ha mal que per a be no vinga...

I ara em pregunte... qui tipus de punt hi ha ara a la meua vida?
[...]

3 comentaris:

Elfo oscur ha dit...

q bona eres!!! xDDDDDDDDD

Cirera ha dit...

hostiaaaa!! Bonissiiiim!!

iñaki grau ha dit...

com dius hi ha molts punts a la vida d'una persona, i com mol be has dit el punt G de la dona produeix un gran plaer, jo pense que per als homens com jo el punt G es tenir una dona al seu costat per compartir-ho tot, i deixarse la pell per ella . Per a mi ixa es la major satisfacció del mon.

Que vixquen les dones, que sou lo millor que hi ha sobre la terra!!

qui maltracte a una dona se les vora amb mi i amb la justicia.