dissabte, 15 de novembre del 2008

Esperant...

I de sobte altra vegada la tristesa.

Vull escapar d’aquest malson que m’atrapa durant els dies! Se que sola no ho puc fer, llavors espere trobar la persona que em pare la ma i m’estire fins arribar fora d’eixe pou fosc que m’atrapa.

Però no tot és dit i fet. No està ací i per tant no hi ha rescat. I jo seguisc ofegant-me entre glops d’aigües amargues en un racó infinit de l’espai terrestre. Però se que vindrà, arribarà a temps. Tot és ser pacient i amb el vent bufant per tot arreu, lluitarem contra la corrent contraria a nosaltres, al que volem ser.

Ara sols em queda resignar-me i seguir esperant...

2 comentaris:

Cirera ha dit...

No pots esperar sempre a que una mà es traga del pou. Has de traure les ganes d viure que portes dins, de viure moments inolvidables en aquesta juventut meravellosa que tenim!! I amb tota eixa alegria fer una llum tan gran que acabe amb tota l'oscuritat que t'envolta. A la fi... lo que va a trauret del pou son les ganes que tingues d'ixir d'ell, no la mà solidaria que vuiga traure't. Encara que si continues necessitant mans, ací saps q en tens dos.
T'stime bubeta!

Elfo oscur ha dit...

Llegint açò m'ha vingut a la ment una frase que m'agrada dir, pero que no m'agrada el que diu, i espere que siga una frase equivocada, és:
"Ningú te voldrà com tu mateix".

Confie en que tots tingam una mà que ens traga del pou alguna vegada. Tu ja saps quines son ixes mans, les candidates a fer-ho, i les estàs vegent.. de vegades mires al teu voltant esperant que alguna es moga i veus amb els teus ulls que no res es mou.. penses..ixes mans són el que jo crec que són?
Pot ser ixes mans només estan per pegar-te palmadetes a l'esquena el dia de sol, pero i el dia de pluja? El dia de pluja com a molt veus una ma amb un guant per no embrutar-se.

No espere res de ningú.