diumenge, 29 de març del 2009

malson


I retornen les sensacions d'escalfred i cucs a l'estòmac...
El roig invaeix els teus ulls. Ets gran però en aquestes coses ets un nounat, i no és per ofendre. I jo... simplement soc com l'animal de càrrega, simplement carregue les coses... duc tant de temps així que ara ja res em sorpren. Massa innocent, o altra paraula podria definir el que em demostre ser.

Que hem estat molt agobiats, exàmens sense resultat fins ara, treballs, pràctiques, classes... I demà pràctiques, i l'altra setmana Pasqua, i feina en les festes, i en tornar exàmens i rutina. I tu encara ho tens pijor... però no ho esperava, encara que les coses sempre venen "quan menys t'ho esperes".

I en poc de temps m'ha revolat per la ment aquella guitarra que roman a un racó de la meua habitació, i una preciosa cançó sona a la meua oida...

M'encantaria que s'arreglara... però no depen sols de mi.
Al marge de tot, gràcies pel temps amb mi, has marcat una xicoteta part de la meua vida

"que tinguem sort..."